מרכז המידע
צוות שירות הלקוחות שלנו תמיד כאן בשבילכם, להלן מספר שאלות נפוצות שאולי יענו לכם על השאלה עוד לפני הפנייה לנציג.
שאלות נפוצות בנושא
הזמנות ושילוח
כמובן , כל המוצרים שלנו 100% מקוריים . אנחנו יבואנים מקבילים שקיימים בשוק כבר 10 שנים ומוכרים לבעלי החנויות בישראל בסיטונאות, ולאחרונה הוחלט לפתוח גם אתר אונליין במחירים אטרקטיביים לאור תקופת הקורונה.
חברת Parallel B עובדת במשלוחים עם חברת צ'יטה שליחויות שמתחייבת להגעה עד בית הלקוח תוך שלושה ימי עסקים והגעה לנקודות איסוף תוך יום עסקים אחד.
במידה והקבלה הגיע אלייך למייל ושמת לב שהכתובת הרשומה שגוייה, את\ה יוצר\ת קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר הבא :077-551-6939 ונציג שלנו ידאג לנות מיידית את כתובת היעד.
*חשוב לא לדחות ולעדכן כמה שיותר מהר.
חברת Parallel B עובדת במשלוחים עם חברת צ'יטה שליחויות שמספקת אפשרות מעקב אחרי המשלוח. בכדי לקבל את מספר המשלוח יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון:
ונציג ימסור לכם את מספר המשלוח שלכם, כאשר יש בידכם מספר משלוח יש באפשרותכם להיכנס לאתר צ'יטה ולהקליד את מספר המשלוח בלשונית המיועדת לכך.
פרטי האשראי של המזמין נמחקים מיידית בסיום ההזמנה, חברת Parllel B פועלת בהתאם להנחיות שירותי הסליקה של חברת ישרכארט ועל פי תקן PCI DSS הנחשב.
אצלנו ניתן לשלם אך ורק באשראי. ואנחנו מכבדים את כל סוגי האשראי כולל אמריקן אקספרס ודיינרס.
חברת Parallel B עובדת במשלוחים עם חברת צ'יטה שליחויות שמגיעה לכל מקום בארץ מצפון לדרום תוך שלושה ימי עסקים.
המשלוחים מתבצעים ע"י חברת שליחויות חיצונית (צ'יטה שליחויות) ומגיעים בשני אופציות : שילוח עד הבית או שילוח אל נקודת איסוף הקרובה ביותר אל הבית שלכם
שילוח עד הבית יעלה 32 ₪ ויגיע אליכם תוך 3 ימי עסקים
ושילוח לנקודת איסוף מוסדרת יעלה 17 ₪ ויגיע אליכם לאחר יום עסקים
**בקנייה מעל 300 ₪ שילוח עד הבית ושילוח לנקודת איסוף יהיו בחינם.
*אלא אם כן מדובר באיזור חריג ואז יכולים להיות עיקובים קלים.
במידה ויש צורך ב
החזרות והחלפות
החנות שלנו היא חנות אונליין ולא תתאפשר הגעה פיזית אלינו.
במידה והגיע אלייך מוצר שגוי או מידה שגוייה את\ה יוצר\ת קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר הבא :077-551-6939 ונציג שלנו ידאג לשליח שיגיע עד אליכם ויחליף לכם את המוצר ללא עלות .
בידי המזמין (ולא הנמען) לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן: כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
* ביטול ההזמנה לפני שליחת החבילה ללקוח לא יגרור חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגין העסקה כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק.
* במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין ולאחר קבלת הסחורה במחסני החברה, יינתן זיכוי כספי מלא. התשלום עבור המשלוח 30 ש"ח ינוכה מסך הזיכוי. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם התווית עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי).
* החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שהוחזרה.
* ניתן להחזיר את המוצר – שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התוויות נמצאת באריזה – תוך 14 יום מקבלתו.
* זכאות לזיכוי כספי מותנית בזמן של עד חודש (לכל המאוחר) מיום ביצוע העסקה באשראי.
*לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
*אופן החזרת המוצרים דרך האתר, באמצעות שליחת המוצר חזרה על ידי שליח של חברת צ'יטה, מוצרים אלו גם ניתנים להחלפה, זאת במידה ומדובר בהחלפת אותו פריט לצבע או מידה שונים.
* לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.
* מול מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל והלקוח הביע עניין להחזירם – יקבל הלקוח החזר כספי השווה לסכום המקורי ששילם. מוצרים שנרכשו בסייל ניתנים להחזרה עד 7 ימים מיום הרכישה.
* בהנחיית משרד הבריאות, פריטי הלבשה תחתונה (תחתונים, חזיות, גרביונים, גרביים ובגדי ים) וכן פאות שיער אינם ניתנים להחזרה או החלפה.
במידה והגיע אלייך מוצר פגום או את\ה יוצר\ת קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר הבא :077-551-6939 ונציג שלנו ידאג לשליח שיגיע עד אליכם ויחליף לכם את המוצר ללא עלות .
במידה והמוצר הגיע אלייך והוא גדול\קטן מיידי את\ה יוצר\ת קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר הבא :077-551-6939 ונציג שלנו ידאג לשליח שיגיע עד אליכם ויחליף לכם את המוצר, משלוח החלפת מידה כרוך בתשלום נוסף על סך 35 ש"ח.
המידות שלנו הם מידות אירופאיות כלומר בדיוק כמו בישראל והגזרה מופיעה בפירוט מוצר
במידה ועדיין המידה לא ברורה צור איתנו קשר בטלפון ונשמח לעמוד לרשותך